2023. júl 17.

OTP : szabad akarat 1:0

írta: Bernschütz
OTP : szabad akarat 1:0

Tegnapelőtt fizettem egy helyi boltban dombornyomatú kártyámmal, és mitadIsten, másnapra már nem tudtam használni...Egyrészt, biztos, hogy joggal alakult ki az a helyzet, hogy ha ilyne messze vásárol valaki kártyával, akkor csak  rossz szándék lehet mögötte.

Mit kellett volna tennem?

Itt jön be a szabad akarat kérdése, szólnom kellett volna előre az OTP-ben hogy külföldre szándékozom menni? Eszembe sem jutott... viszont most sokat jut eszembe az OTP. Persze, klasszikus cikis helyzetben derült ki, hogy nem működik, vettem egy telefonkártyát, ami egyébként szintén nem működik itt...szóval fizetnék, és visszaadja a nő, hogy nem veszi le a pénzt, mindezt spanyolul... még jó, hogy volt annyi készpénz nálam.

Szóval, ha elindulsz az óperenciás tengeren is túl, akkor jelezd ezt az OTP felé.... (vagyis én most ezt gondolom)

Minden drága itt, de az internet nem... egész jól ki lehet jönni a kártyából, ha tudnám használni :), milyen jó is, hogy két telefont is hoztam :)

A helyi mobilszolgáltató neve kölbi - béka viszont nincs ö betű a costa ricai ábécében, izgalmas pozícionálás 

356606151_191900263601064_8667580812041428884_n_1.jpg

Szólj hozzá